Bejelentkezés
Termék kategóriák
Doboz nézet
RetroJeans termékekFarmeráruház

Sajnos nem sikerült a terméket kosárba helyezni! (Technikai hiba. Kérem próbálja meg később)

RetroJeans

RETROJEANS


A Retro márka magyarországi története abszolút sikersztori: 2001-ben jelent meg nálunk és négy év alatt piacvezetővé vált. Olyannyira, hogy a gyártó cég gyorsan telítette a hazai piacot, és a régió nagyvárosaiban (pl. Prága, Varsó) folytatta a terjeszkedést.
Az első Retro üzlet elindításakor még maguk a tulajdonosok sem gondolták volna, hogy ennyire megkedvelik a vásárlók a márkát. A dinamikus forgalomnövekedés azonban újabb és újabb boltok nyitását eredményezte, így mára mára szinte minden nagyvárosban található RetroJenas márkaüzlet.
A bevásárlóközpontokban és egyéb kiemelt helyeken megjelenő márkaboltjai hamar ismertséget és presztízst értek el a magyar vásárlók között. Elsősorban a bulizó (és trendérzékeny) tizen-huszonéves fiatalokat célozzák meg. 2004 óta külföldön is több franchise üzletetben forgalmazzák. Jelenleg pár országban van jelen: Svájcban, Németországban, Olaszországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Horvátországban, Szerbiában és Romániában. 2009 szeptemberétől Alessandro Barbiero lett a Retro Jeans design csapat vezetője, aki az Instituto Europeo di Design egyetemen tanult Milánóban.

Maga a Retro az ügyvezetőnek köszönheti létét, aki felfigyelt rá, hogy a farmermárkák között van egy olyan piaci szegmens, amelyre építve érdemes új márkával kísérletezni: ez pedig a jó minőségű termék, az olcsó és a drága árkategória között. A Retro azoknak készül, akik szeretnének divatosan öltözködni, "trendik" lenni, meg tudják fizetni a közép-árkategóriát, ugyanakkor nem akarnak tömegárut viselni. A Retro termékek nem taroznak a luxus árkategóriába.
A Retro Jeans fontosnak tartja, hogy termékeit ne csak márkahűségből vásárolják, hanem azért, mert elégedettek a minőségével, mint ahogy szükségszerűen egyedinek, exkluzívnak is kell lennie, hogy ne minden emberről ez köszönjön vissza A cég szerint nem lehet eladni egy terméket pusztán azzal, hogy "jó ára" van, ahhoz megfelelő minőségnek és fazonnak kell társulnia. Először olyat kell alkotni, ami tetszik a vásárlónak, azután lehet az árról beszélni.

Kapcsolódó hivatkozás: http://www.retrojeans.hu/

Szűrők, beállítások:

RetroJeans termékek »

Lista nézet
Ár: 24 990 Ft
(19 677 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek
Ár: 24 990 Ft
(19 677 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek
Ár: 10 990 Ft
(8 654 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek
Ár: 10 990 Ft
(8 654 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek
Ár: 10 990 Ft
(8 654 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek
Ár: 10 990 Ft
(8 654 + ÁFA)

Kosár
Részletek
Részletek